Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.

  • Website = adresa www pe care va aflati in acest moment
  • Comerciant = SC SUNDERSONIA EVENTS SRL
  • Client = orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza website-ul si/sau comanda prin intermediul lui
  • Set de termeni si conditii = contract intre client si companie

Serviciul www.trandafiridepoveste.ro este oferit de SUNDERSONIA EVENTS SRL

Date de contact :

office@trandafiridepoveste.ro

+4 0761 039 093

Str.Amurgului 34, La Strada Mall

Popesti-Leordeni, Ilfov

CUI 37119761

J23/742/28.02.2017

Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de copyright, va rugam sa ne scrieti un email pe reclamatii@trandafiriddepoveste.ro, cu titlul DPI, veti primi un raspuns in maxim 48 de ore de la primirea emailului (zile lucratoare).

Acest website este oferit clientilor / vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este sau asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.trandafiridepoveste.ro, in urmatoarele conditii dovedibile: produse (flori, cupola, decor) deteriorate, livrare neconform specificatiilor de reteta / continut poza. De asemenea, in cazul un client semneaza pentru conformitate la livrare, bifand casuta DA pentru produs preluat in stare buna, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri, se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii.

Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate, alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9), in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Clientul poate beneficia de garantia 100% a banilor inapoi, conform legii in vigoare, insa nu poate solicita si compensatii suplimentare. O data oferiti banii inapoi, responsabilitatea website-ului www.trandafiridepoveste.ro fata de client si contractul dintre client si website considerandu-se incheiat.

STOC: Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare.

DENUNTARE UNILATERALA: Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie ART.9 si 10 pentru reclamatii livrare si returnare produse, ART. 11 pentru anulare comenzi.

GARANTIE PRODUSE: Produsele comercializate pe www.trandafiridepoveste.ro beneficiaza de garantie in baza O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

Pentru produsele vegetale (flori, muschi, licheni) oferim o garantie clara de 25 ani, cu conditia respectarii instructiunilor de ingrijire detaliate AICI si pe eticheta de la baza cupolei. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri, ingrijire necorespunzatoare (contact cu lichide, expunere la soare, caldura sau umiditate excesiva).

Produsele non-vegetale (cupola, panglica, placuta personalizata, felicitare) beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile si acopera exclusiv defecte de fabricatie.

Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 500 RON TVA inclus solicitam o taxa de transport de 25 RON, TVA inclus, la care se pot adauga, optional, 5 lei pentru posibilitatea deschiderii coletului la livrare. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 500 RON, livrarea este gratuita. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

In cazul produselor cu personalizari sau modificari solicitate de catre client, acestea trebuie mai intai confirmate telefonic sau pe email. In cazul in care specificati anumite modificari asupra produsului, solicitari de adrese multiple, solicitari de livrari la ore fixe (nu putem garanta livrari la ore fixe!), acestea trebuie neaparat confirmate telefonic. Daca doar le specificati in zona de comentarii pentru comanda, este posibil ca acestea sa nu poata fi procesate in timp real.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de monitorul pe care sunt afisate imaginile, stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice). In situatie in care un se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile generale.

Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

a) Online

Plaseaza o comanda direct pe site-ul www.trandafiridepoveste.ro

b) Email

Trimite un email la comenzi@trandafiridepoveste.ro care sa contina: produsul/produsele dorite, cantitatea, datele de facturare: nume, prenume, adresa, telefon, email, datele de livrare: nume, prenume, adresa, telefon.

Pentru acest tip de comanda poti opta pentru plata cu cardul, OP sau ramburs.

c) Mesaj Facebook

Trimite un mesaj pe pagina de Facebook Trandafiri de Poveste care sa contina: produsul/produsele dorite, cantitatea, datele de facturare: nume, prenume, adresa, telefon, email, datele de livrare: nume, prenume, adresa, telefon.

Pentru acest tip de comanda poti opta pentru plata cu cardul, OP sau ramburs.

d) Mesaj Whatsapp

Trimite un mesaj pe Whatsapp la numarul 0761039093 care sa contina: produsul/produsele dorite, cantitatea, datele de facturare: nume, prenume, adresa, telefon, email, datele de livrare: nume, prenume, adresa, telefon.

Pentru acest tip de comanda poti opta pentru plata cu cardul, OP sau ramburs.

e) Telefonic

Suna la numarul 0761039093 si transmite-ne: produsul/produsele dorite, cantitatea, datele de facturare: nume, prenume, adresa, telefon, email, datele de livrare: nume, prenume, adresa, telefon.

Pentru acest tip de comanda poti opta pentru plata cu cardul, OP sau ramburs.

f) In magazinele Cutia cu Flori

Pentru acest tip de comanda poti opta pentru plata in numerar sau card.

 

IMPORTANT!

Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

a) Zone deservite

SUNDERSONIA EVENTS SRL vinde si livreaza produse doar pe teritoriul Romaniei

b) Metode de livrare

Livrarea produselor se efectueaza prin firme de curierat sau in regim propriu

c) Timpi de livrare

Pentru comenzile pana la ora 16:00, livrarea se face in cursul zilei urmatoare.

Pentru comenzile preluate dupa ora 16:00, livrarea se face in 2 zile.

Pentru Comenzile preluate in intervalul vineri, ora 16:00 –  luni ora 16:00, livrarile se efectueaza marti.

Livrarile in regim urgent (maxim 2 ore) in Bucuresti si Ilfov se efectueaza in regim propriu si se percepe o extra-taxa de 50 RON TVA Inclus, pe langa taxa standard de transport de 25 RON TVA Inclus.

d) Tarife livrare

Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 500 RON TVA inclus solicitam o taxa de transport de 25 RON, TVA inclus, la care se adauga, optional, 5 lei pentru posibilitatea deschiderii coletului la livrare. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 500 RON, livrarea este gratuita.

e) Nu asiguram livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi. Este nevoie de cate o comanda diferita pentru fiecare adresa. In cazul in care un client plaseaza o comanda online si doar mentioneaza in comentarii operatori sau prin orice alta metoda ca doreste livrari la adrese multiple, aceasta cerinta NU va putea fi procesata. Comanda integrala va fi automat livrata la adresa de livrare mentionata in campurile: Adresa de livrare. De asemenea, pentru livrare gratuita este necesara o comanda minima de 500 RON / adresa, in orice situatie.

f) In situatii speciale si doar cu acordul clientului, se pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul.

g) Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

h) Nu putem garanta ora de livrare.

i) In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire SUNDERSONIA EVENTS SRL nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Compania noastra va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

j) Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de „colet”.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau „livrare neconforma” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. De asemenea, vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

k) Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

l) Inainte de predarea catre curier se va efectua o fotografie cu produsul si se va transmite pe email. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu numarul de AWB la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise prin email, Facebook sau WhatsApp in functie de modul de preluare al comenzii, iar SUNDERSONIA EVENTS SRL nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, zile onomastice, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.

m) Ambalare produse: Pentru comenzile expediate prin curier, produsele sunt ambalate in folie protectoare si cutii de carton CO5. Pentru comenzile expediate in regim propriu sau cele cu ridicare din magazin, produsele sunt livrate in punga cadou.

  1. Cash in orice locatie Cutia cu Flori
  2. Card in orice locatie Cutia cu Flori
  3. Cash la curier
  4. Card online – Datele cardului cu care platesti online nu sunt stocate pe website-ul nostru si nici nu pot fi accesate de catre angajatii SUNDERSONIA EVENTS SRL. Introducerea datelor de card se efectueaza pe serverele securizate MobilPay, pentru un plus de siguranta.Datele de card nu sunt si nici nu vor fi vreodata expuse unei alte persoane, iar transmiterea lor se face doar criptat. Serverele sunt scanate zilnic impotriva vulnerabilitatilor de orice fel.Pentru un nivel maxim de securitate, recomandam inrolarea cardului in 3D Secure, online, la banca emitenta. 3D Secure este un standard de securitate dezvoltate de Visa si MasterCard care, concret, iti ofera posibilitatea de a stabili o parola suplimentara pe care o vei folosi doar la plata online. Astfel, chiar daca iti pierzi cardul, fara aceasta parola, el nu va putea fi folosit pentru a plati online.
  5. Transfer bancar (OP) Banii vor fi depusi in contul RO30BTRLRONCRT0385891501 deschis la Banca Transilvania, sucursala Popesti-Leordeni, iar la detalii se va trece numarul de comanda. Produsele nu vor fi expediate pana cand fondurile nu ajung in contul mentionat.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania nu este platitoare de TVA. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal „Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. „, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: „Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata, prin curierat cu plata la destinatar, in termen de 7 zile de la emitere.

Chitanta este eliberata doar prsoanelor juridice, pentru platile cu numerar la sediul nostru.

Pentru platile in numerar la curier, chitanta este emisa de catre firma de curierat, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice.

Conform OUG 34/2014 produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular returnare produse.

Produsele personalizate sau confectionate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform OUG 34/2014, Art. 16, punctul c.

Produsele se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;

Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Cutia cu Flori: SC SUNDERSONIA EVENTS SRL, Amurgului 34, Popesti-Leordeni, Ilfov, prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;

In colet se vor afla toate documentele primite initial;

Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea SC SUNDERSONIA EVENTS SRL

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri

Pentru reclamatii, va rugam sa urmariti procedura descrisa la ART. 3 si ART.10 in acesti termeni si conditii.

Pentru reclamatii / conciliere te rugam sa te adresezi pe adresa de email reclamatii@trandafiridepoveste.ro. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 14 zile de la livrare, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului. Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie ART.3 pentru conditii garantare 100% banii inapoi.

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la reclamatii@trandafiridepoveste.ro cu cel putin 24 de ore si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare, caz in care contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia).

Compania isi rezerva dreptul de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

Compania isi rezerva dreptul de a adauga materiale publicitare in plicurile cu felicitari transmise catre destinatari sau de a targeta destinatarul prin SMS (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing), de la terti sau pentru brand-urile proprii SUNDERSONIA EVENTS.  Prin plasarea comenzii si prin aceptarea acestor termeni si conditii, clientul este de acord cu acest aspect, fara a fi necesar sa fie anuntat in prealabil. Citeste cu atentie ART. 22 (Consimtaminte) si ART.23 (Prelucrarea datelor cu caracter personal) din cadrul acestor termeni si conditii.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email reclamatii@trandafiridepoveste.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interne impun folosirea si prelucrarea datelor cu caracter personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii, emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia. Pentru o comunicare cat mai eficienta si un serviciu premium, de livrare, putem trimite urmatoarele notificari / materiale publicitare:

EXPEDITORUL

  • email de confirmare comanda noua
  • email poza martor
  • email factura pentru plata efectuata
  • apel direct / email / SMS modificari sau inlocuiri in comanda / probleme de livrare / informatii suplimentare livrare
  • email / SMS cu AWB sau status livrare
  • email confirmare livrare
  • SMS confirmare livrare
  • email newsletter cu promotii, email reamintire / retargetare, email discount-uri si promotii, email parteneriate / vouchere cu terti
  • SMS / apel direct newsletter cu promotii, SMS / apel direct reamintire / retargetare, SMS / apel direct discount-uri si promotii, SMS / apel direct parteneriate / vouchere cu terti

DESTINATARUL

  • SMS / apel direct cu AWB sau status livrare cadou
  • SMS / apel direct pentru obtinere informatii adresa sau ora / data de livrare
  • SMS / apel direct pentru inlocuiri produs sau modificari
  • flyere / vouchere / cataloage / marketing direct promovare Trandafiri de Poveste sau terti in campanii punctuale
  • SMS / apel direct promovare si marketing Trandafiri de Poveste sau terti in campanii punctuale
  • cadouri promotii (produse oferite gratuit in cadrul unei campanii sezoniere)

Orice comanda poate fi insotita de urmatoarele elemente si clientul isi ofera consimtamantul pentru ca livrarea sa fie insotita de toate sau oricare dintre aceste elemente:

  • eticheta logo Trandafiri de Poveste si date de contact, voucher cadou discount, numar de comanda si cod produs, data si ora de livrare, orasul de livrare
  • felicitare cu logo Trandafiri de Poveste si date de contact
  • plic cu logo Trandafiri de Poveste si date de contact
  • instructiuni ingrijire cu logo Trandafiri de Poveste si date de contact
  • punga cadou logo Trandafiri de Poveste si date de contact
  • cutie de transport logo Trandafiri de Poveste si date de contact

Compania prelucrează datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor* (vezi Observatie mai jos). Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email reclamatii@trandafiridepoveste.ro. De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei.

Orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale sau ale destinatarului (date personale inregistrate si oferite de catre client in comanda – nume si prenume, adresa, numar de telefon, companie angajatoare) in scopuri de marketing direct, in cazul in care nu sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu character personal, acest lucru trebuie mentionat in comanda, la plasarea si achitarea comenzii, in campul numit Observatii comanda. In cazul in care nu mentionati refuzul dvs de prelucrare a datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct conform termenilor si conditiilor mentionati in paragraful anterior, eventuale alte plangeri ulterioare nu vor putea fi luate in considerare.

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Navigand pe acest website, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe detalii despre cookie-uri, aici.

Orice promotie sau oferta disponibila pe website are un termen de valabilitate mentionat de catre companie si anumiti termeni si conditii disponibili public in cadrul website-ului. Clientii care beneficiaza de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de termeni si conditii de fata si nu anulandu-l.